Permalink : http://hdl.handle.net/10097/00123105
米国STEM教育におけるDBER(discipline-based education research)の勃興 ―日本の大学教育への示唆を求めて―
利用統計を見る
File / Name | License |
---|---|
2189-5945-2018-4-239.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
タイトル(英) | The Rise of DBER (Discipline-Based Education Research) in the U.S. STEM Education: Exploring its Implications for Japanese University Education |
---|---|
アイテムタイプ | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
著者 |
大森 不二雄
斉藤 準 |
著者別名 |
OHMORI Fujio
SAITO Jun |
雑誌名 | 東北大学高度教養教育・学生支援機構紀要 |
雑誌名(英) | BULLETIN OF THE INSTITUTE FOR EXCELLENCE IN HIGHER EDUCATION TOHOKU UNIVERSITY |
巻 | 4 |
ページ | 239 - 246 |
発行年 | 2018-03 |
ISSN |
2189-5945
|
著者版フラグ | publisher |
出版者 |
東北大学高度教養教育・学生支援機構
|
資源タイプ |
紀要類(bulletin)
|
登録日 |
2018-07-20
|
公開日(投稿完了日) |
2018-07-20
|
発行日 |
2018-03
|
公開範囲 | 学外 |