WEKO3
アイテム / The Influential Factors of Opinion Leaders towards Consumers' Purchase Intention in Virtual Communities of Consumption / 0387-3056-2017-76-1-237
0387-3056-2017-76-1-237
ファイル | ライセンス |
---|---|
0387-3056-2017-76-1-237.pdf (1.7 MB) sha256 bdb478c21118f6d868293851020901ce76573927c31a8371ba5536b676ab091c |
公開日 | 2018-10-10 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | 0387-3056-2017-76-1-237.pdf | |||||
本文URL | https://tohoku.repo.nii.ac.jp/record/126256/files/0387-3056-2017-76-1-237.pdf | |||||
ラベル | 0387-3056-2017-76-1-237.pdf | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 1.7 MB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|