WEKO3
-
RootNode
アイテム
Investigating the Impacts of Customer Experience and Attribute Performances on Overall Ratings using Online Review Data: Nonlinear Estimation and Visualization with a Neural Network
http://hdl.handle.net/10097/00126435
http://hdl.handle.net/10097/001264355ba907d7-6523-4ef9-8bf8-e92ccb47482b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-11-25 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Investigating the Impacts of Customer Experience and Attribute Performances on Overall Ratings using Online Review Data: Nonlinear Estimation and Visualization with a Neural Network | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Customer experience | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Customer review | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Neural networks | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Interpretable machine learning | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Nonlinear measurement model | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
Sato, Toshikuni
× Sato, Toshikuni
|
|||||||
書誌情報 |
DSSR Discussion Papers 号 105, p. 1-45, 発行日 2019-11 |
|||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 東北大学大学院経済学研究科 | |||||||
資源タイプ | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 紀要類(bulletin) | |||||||
登録日 | ||||||||
日付 | 2019-11-25 | |||||||
日付タイプ | Created | |||||||
公開日(投稿完了日) | ||||||||
日付 | 2019-11-25 | |||||||
日付タイプ | Created | |||||||
発行日 | ||||||||
日付 | 2019-11 | |||||||
日付タイプ | Created |