WEKO3
アイテム
Investigating the Impacts of Customer Experience and Attribute Performances on Overall Ratings using Online Review Data: Nonlinear Estimation and Visualization with a Neural Network
http://hdl.handle.net/10097/00126435
http://hdl.handle.net/10097/001264355ba907d7-6523-4ef9-8bf8-e92ccb47482b
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
dssr105.pdf (1.8 MB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-11-25 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Investigating the Impacts of Customer Experience and Attribute Performances on Overall Ratings using Online Review Data: Nonlinear Estimation and Visualization with a Neural Network | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Customer experience | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Customer review | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Neural networks | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Interpretable machine learning | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Nonlinear measurement model | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Sato, Toshikuni
× Sato, Toshikuni |
|||||
書誌情報 |
DSSR Discussion Papers 号 105, p. 1-45, 発行日 2019-11 |
|||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 東北大学大学院経済学研究科 | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 紀要類(bulletin) | |||||
登録日 | ||||||
日付 | 2019-11-25 | |||||
日付タイプ | Created | |||||
公開日(投稿完了日) | ||||||
日付 | 2019-11-25 | |||||
日付タイプ | Created | |||||
発行日 | ||||||
日付 | 2019-11 | |||||
日付タイプ | Created |