WEKO3
アイテム
Tune In, Turn Off, Burn Out: How Do We Teach Phrasal Verbs?
http://hdl.handle.net/10097/0002001294
http://hdl.handle.net/10097/00020012941ba2e042-dd4e-4477-88b5-3466d43d1c3f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
2434-8317-10-105.pdf
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-04-17 | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | Tune In, Turn Off, Burn Out: How Do We Teach Phrasal Verbs? | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
KAVANAGH, Barry
× KAVANAGH, Barry
|
|||||||
書誌情報 |
東北大学高度教養教育・学生支援機構紀要 en : BULLETIN OF THE INSTITUTE FOR EXCELLENCE IN HIGHER EDUCATION TOHOKU UNIVERSITY 巻 10, p. 105-114, 発行日 2024-03 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||
収録物識別子 | 2434-8317 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 東北大学高度教養教育・学生支援機構 | |||||||
資源タイプ | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 紀要類(bulletin) | |||||||
登録日 | ||||||||
日付 | 2024-04-17 | |||||||
日付タイプ | Available | |||||||
公開日(投稿完了日) | ||||||||
日付 | 2024-04-17 | |||||||
日付タイプ | Available | |||||||
発行日 | ||||||||
日付 | 2024-03 | |||||||
日付タイプ | Created | |||||||
公開範囲 | ||||||||
値 | 学外 |